سلکتک

آپدیت یوتیوب برای اطلاعات آماری بازدیدها و درآمد

آپدیت یوتیوب برای اطلاعات آماری بازدیدها و درآمد به زودی انجام می گیرد و این داده ها برای تجزیه و تحلیل بهتر اطلاعات برای صاحبان کانال دردسترس است.

یوتیوب درحال کار بر روی روش‌هایی است که به صاحبان کانال داده‌های بیشتری درباره عملکرد ویدیو، از جمله گزارش‌های دقیق درباره منابع بازدید و درآمد ارائه می‌کند.

اگر صاحب یک کانال یوتیوب هستید با استفاده از این گزارش ها و داده ها می‌توانید ایده های جدید برای تولید محتوا بدست آورید و در ایجاد ایده‌های ویدیویی جدید به شما کمک کند.

برخی از گزارش ها به طور فعال در حال کار هستند، اما برخی دیگر در مرحله ایده هستند.

 

#یوتیوب

#آمارها_در_یوتیوب

#تولید_محتوای_ویدیو

#YouTube

 

https://selectak.com/blog/Digital-Marketing/YouTube-update-for-statistical-information

 

+ نوشته شده در  شنبه 30 مهر 1401ساعت 13:32  توسط سلکتک  برچسب ها: یوتیوب,آمارها در یوتیوب,تولید محتوای ویدیو,YouTube,

11 راه بدست آوردن تعامل بیشتر با کاربران در فیسبوک

آیا می‌خواهید از مخاطبان فراوان فیس‌بوک مسنجر استفاده کنید؟ با استفاده از یک ربات مسنجر، می توانید ارتباطات خود را با مخاطبین مسنجر فیس بوک کسب و کار خود افزایش دهید.

با 11 راه بدست  آوردن تعامل بیشتر با کاربران در فیسبوک و برقراری ارتباط مناسب با کاربران این شبکه اجتماعی به رشد کسب و کار خود کمک می کنید.

شما می‌توانید از یک ربات چت مسنجر استفاده کنید. استفاده از این مسنجر مانند بازاریابی ایمیلی می‌باشد. همانطور که در بازاریابی ایمیلی می‌توانید پیام‌های انبوه ارسال کنید، در این روش نیز مخاطبان خود را مرتب کنید و یا تنظیمات مورد نیاز برای نحوه ارسال و غیره را مشخص می‌کنید.

البته می توان گفت نرخ تبدیل در این روش بیشتر از بازاریابی ایمیلی است، زیرا مخاطبان فیس‌بوک شما فعال هستند و پیام شما را دریافت خواهند کرد.

با سلکتک همراه باشید تا این 11 راه جذاب را به شما معرفی کنیم.

 

#فیس_بوک_مسنجر

#ربات_مسنجر_فیس_بوک

#فیسبوک

 

https://selectak.com/blog/Digital-Marketing/Interact-more-with-Facebook-users

+ نوشته شده در  شنبه 30 مهر 1401ساعت 13:26  توسط سلکتک  برچسب ها: فیس بوک مسنجر,ربات مسنجر فیس بوک,فیسبوک,

روش های هدفمند کردن تبلیغات ویدیویی آپارات

هدفمند کردن تبلیغات ویدیویی آپارات برای هدر نرفتن بودجه تبلیغات و گرفتن بهترین بازخورد بسیار مهم است که از طریق راه های مختلفی انجام می گیرد.

برای هدفمند کردن و داشتن بهترین عملکرد در یک تبلیغ ویدیویی در آپارات راه های متفاوتی همچون انتخاب کلمه کلیدی مناسب، انتخاب دسته بندی، انتخاب دستگاه نمایش و غیره وجود دارد.

با توجه به مطلب اهمیت انتخاب کلمه کلیدی برای موفقیت در تبلیغات آپارات که در آن نحوه انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای ویدیوتبلیغاتی را توضیح دادیم، امروز قصد داریم روش های هدفمند کردن تبلیغات ویدیویی آپارات را برای موفقیت بیشتر در تبلیغات را توضیح دهیم.

 

تبلیغات ویدیویی آپارات

هدفمند کردن تبلیغات ویدیویی

 انتخاب کلمه کلیدی

بهینه کردن تبلیغات آپارات

تبلیغ ویدیو اپارات

 

https://selectak.com/blog/Digital-Marketing/Optimize-Aparat-video-ads

 


تاثیر بروز رسانی تصاویر بر سئوی سایت

در سئوی سایت انجام هرکاری بدونه اطلاع داشتن از تاثیرات آن بر جایگاه سات می تواند عواقب بدی داشته باشد. دراین مطلب راجع به تاثیر بروزرسانی تصاویر بر سئوی سایت صحبت می کنیم.

تاثیر بروزرسانی تصاویر بر سئوی سایت مساله مهمی است که هر سئوکار باید از تاثیرات مثبت و منفی این فرایند آگاه باشد و بدرستی عمل کند.

طبق گفته های جان مولر آپدیت و به روزرسانی تعداد زیاد تصویر در سایت گاهی اوقات می تواند به ضرر سایت باشد.

این اتفاق بدلیل پایین آمدن سرعت لود عکس عا عنوان شده است و بهترین راه حل برای جلوگیری از این مشکل، داشتن سرورخوب به منظور پاسخ دهی سریع آن است.

برای خواندن ادامه مطلب تاثیر بروز رسانی تصاویر بر سئوی سایت به این لینک مراجعه کنید.

 

#بروزرسانی_تصاویر_سایت

#سئو

#نقشه_سایت_تصویر

 

https://selectak.com/blog/seo/Update-images-site

 

+ نوشته شده در  شنبه 30 مهر 1401ساعت 12:47  توسط سلکتک  برچسب ها: بروزرسانی تصاویر سایت,سئو,نقشه سایت تصویر,

خرید بازدید سایت سلکتک و بهبود سئو وبسایت

ابزارهای افزایش ورودی گوگل سایت و خرید بازدید سایت از راه های جذاب و پرکاربرد برای بهبود سئو هستند که سلکتک استفاده از آنها را برای شما آسان کرده است.

امروزه ایجاد یک وبسایت برای هرکسب و کاری یک راه معمول برای بازاریابی و جذب مشتری بیشتر به حساب می آید.

حال شما باید بتوانید با استفاده از تکنولوژی های به روز برای رشد وبسایت تلاش کنید.

بهینه سازی سایت از طرق های مختلفی قابل انجام هست، اما طبق بررسی های انجام شده متوجه شدیم که ابزارهایی مانند گوگل ادز، وبسایت سلکتک و ابزارهای سئویی مانند moz با ارائه خدماتی همچون ابزارهای سئویی، افزایش بازدید از وبسایت و افزایش بازدید گوگل برای سایت بهترین نتیجه هارا به همراه داشته اند.

برای خواندن ادامه مطلب خرید بازدید سایت سلکتک و بهبود سئو وبسایت به این لینک مراجعه کنید.

 

https://techtip.ir/1401/07/14/خرید-بازدید-سایت-سلکتک-و-بهبود-سئو-وبسا/

+ نوشته شده در  يکشنبه 24 مهر 1401ساعت 18:06  توسط سلکتک  برچسب ها: بازدید سایت سلکتک,بهبود سئو و بهینه سازی سایت,ابزار فوق العاده برای افزایش ورودی گوگل,

بهود آمارهای ویدیو در آپارات و یوتیوب به کمک سلکتک

شبکه های اجتماعی امروزه سهم زیادی در زندگی افراد دارند و بیشتر زمان خود را در آنها سپری می کنند.

از این رو اگر شما قصد راه اندازی یک کسب و کار آنلاین را دارید و یا به تازگی نسبت به ایجاد این سوشیال ها اقدام کرده اید، باید به دنبال راه های بهبود آمارهایی مانند تعداد بازدید، لایک و دنبال کنندگان باشید.

بهود آمارهای ویدیو در آپارات و یوتیوب به کمک buyyoutubviews ، سلکتک و یا qqtube و استفاده از خدمات شبکه اجتماعی های آنها به رشد کانال شما سرعت میدهد.

افزایش بازدید ویدیو در شبکه های اجتماعی و سایت های اشتراک ویدیو مانند آپارات ، تماشا ، نماشا و یوتیوب به منظور جذب کاربران بیشتر، از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در رشد کسب و کار به حساب می آید.

 

برای خواندن ادامه مطلب بهود آمارهای ویدیو در آپارات و یوتیوب به کمک سلکتک به این لینک مراجعه کنید.

 

https://hamyareweb.co/improve-the-statistics-of-video-in-aparat-and-youtube-with-the-help-of-selectek/

+ نوشته شده در  يکشنبه 24 مهر 1401ساعت 17:58  توسط سلکتک  برچسب ها: بهود آمارهای ویدیو,خدمات یوتیوب,کانال اشتراک ویدیو,

بهبود سئو سایت به کمک ابزار سئو و سیستم بازدید سلکتک

امروزه کسب و کارها به سمت آنلاین شدن رفته و روزبه‌روز تعداد کاربران اینترنتی افزایش پیدا می‌کند. اگر میخواهید در بازار کاری خود از سایر رقبا یک گام جلوتر باشید، باید به فکر راه اندازی و رشد بیزینس خود به صورت آنلاین باشید.

بهترین راهکار برای شما ایجاد یک سایت است، اما ایجاد سایت به تنهایی چاره کار شما نیست و باید به فکر رشد جایگاه سایت در گوگل با کلمات کلیدی رقابتی خود باشید.

بهبود سئو سایت به کمک ابزار سئو و سیستم بازدید سلکتک و یا ابزارهایی مانند موز و سمراش راهکاری بسیار موثر برای رونق کسب و کارهای آنلاین می باشد.

بدست آوردن نتایج خوب، نیازمند انجام کارها به صورت برنامه ریزی شده توسط افراد ماهر است، اما اگر علمی در زمینه سئو ندارید، می توانید یکسری کارهای پایه ایجاد وبسایت خوب را انجام دهید.

برای خواندن ادامه مطلب بهبود سئو سایت به کمک ابزار سئو و سیستم بازدید سلکتک به این لینک مراجعه کنید.

https://www.gooyait.com/1401/06/07/بهبود-سئو-سایت-به-کمک-ابزار-سئو-و-سیستم.html

 

+ نوشته شده در  يکشنبه 24 مهر 1401ساعت 17:26  توسط سلکتک  برچسب ها: بهبود سئو سایت,ابزار سئو,سیستم بازدید سلکتک,

افزایش بازدید سایت به کمک خرید ورودی گوگل سلکتک

امروزه داشتن یک سایت برای بهبود کسب و کار و پیشرفت در بیزینس یک امر ضروری است، اما آیا فقط طراحی سایت برای رشد کسب‌وکار شما کافی است؟! مسلما ساخت سایت به تنهایی به شما کمک نخواهد کرد و شما باید به دنبال بهبود جایگاه سایت در گوگل و بدست آوردن مشتریان جدید باشید. افزایش بازدید سایت و بدست آوردن ورودی از گوگل از فاکتورهای مهم برای سئو و بهینه سازی و رشد جایگاه سایت داخل گوگل است.

در دنیای وب سایت‌های زیادی هستند که در جهت بهبود سئوسایت به شما کمک میکنند و می‌توان به ابزار‌هایی همچون سایت موز، سمراش، سلکتک و ادوردز برای رشد و افزایش ترافیک سایت اشاره کرد.

برای خواندن ادامه مطلب افزایش بازدید سایت به کمک خرید ورودی گوگل سلکتک به این لینک مراجعه کنید.

 

https://itiran.com/2022/08/15/افزایش-بازدید-سایت-به-کمک-خرید-ورودی-گو/

 

+ نوشته شده در  يکشنبه 24 مهر 1401ساعت 17:07  توسط سلکتک  برچسب ها: ورودی گوگل سلکتک,افزایش ترافیک سایت,سئو و بهینه سازی,

افزایش بازدید ویدیو در شبکه های اجتماعی

آیا به دنبال بهبود کسب و کار خود هستید؟ آیا برای برند و سایت تجاری خود در شبکه های اجتماعی اکانت ایجاد کرده اید؟ آیا فرایند برندسازی را شروع کرده اید؟ افزایش بازدید ویدیو در شبکه های اجتماعی  مانند آپارات و یوتیوب به منظور بهبود کیفیت و افزایش بازدیدکننده سایت از مهم ترین مسائل بهینه سازی و بهبود جایگاه سایت در گوگل است. اگر قصد دارید در دنیای امروزی یک تجارت موفق داشته باشید، باید حتما از تمام ابزارها و راه های افزایش درآمد استفاده کنید. شبکه های اجتماعی یکی از راه های افزایش درآمد و رشد و رونق هر کسب وکاری است.

به کمک سایت های داخلی و خارجی مانند آپارات، یوتیوب، اینستاگرام و غیره می‌توانید کاربران بیشتر جذب کنید و درنتیجه درآمد و فروش بیشتری بدست بیاورید.

پس از یک برندسازی قوی در شبکه های اجتماعی و سایت های اشتراک ویدیو با قدرت از سایر رقبا پیشی گرفته و یکه تاز تجارت خود باشید.

برای خواندن ادامه مطلب افزایش بازدید ویدیو در شبکه های اجتماعی به این لینک مراجعه کنید.

 

https://www.isna.ir/news/1401021710122/افزایش-بازدید-ویدیو-در-شبکه-های-اجتماعی

 

+ نوشته شده در  يکشنبه 24 مهر 1401ساعت 16:41  توسط سلکتک  برچسب ها: افزایش بازدید ویدیو,شبکه های اجتماعی,افزایش بازدید ویدیو,

بهبود کیفیت سایت و افزایش بازدید سایت

در وب سایت سلکتک ما خدماتی ارائه می‌کنیم که به شما برای افزایش کیفیت سایت و رفع مشکلات آن موثر هستند.

کیفیت و کارایی یک سایت باید به قدری خوب باشد که بهترین تجربه را برای یک کاربر ایجاد کند.

بدین ترتیب شما نظر تمام بازدیدکنندگان سایت خود را جلب کرده و آنها را تبدیل به یک مشتری همیشگی کرده‌اید و نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری را افزایش داده‌اید.

کاربران سایت شما را به یکدیگر معرفی می‌کنند و خدمات شما بیشتر به دید افراد می‌رسد در نهایت در بازار کار خود موفق‌تر خواهید بود.

برای خواندن ادامه مطلب بهبود کیفیت سایت و افزایش بازدید سایت به این لینک مراجعه کنید.

 

https://www.isna.ir/news/1401012212460/بهبود-کیفیت-سایت-و-افزایش-بازدید-سایت

+ نوشته شده در  يکشنبه 24 مهر 1401ساعت 16:33  توسط سلکتک  برچسب ها: بهبود کیفیت سایت,افزایش بازدید سایت,تبلیغات پولی,

راه های افزایش ورودی گوگل و بهبود کسب و کار

افزایش ورودی و کاربران از طریق گوگل به سایت، خواسته ی هر مدیر سایتی می باشد. قصد داریم در این محتوا به شما ساده ترین راه های افزایش ورودی گوگل را آموزش دهیم .

اگر صاحب یک کسب و کار آنلاین باشید، می دانید که کاربران و ورودی های ارگانیک گوگل چقدر می‌تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند. از این رو باید راه‌های افزایش آن را دریابید.

وب سایت سلکتک قصد دارد ساده‌ترین و بهترین راه افزایش ورودی گوگل را به شما آموزش دهد.

اما ابتدا باید دلیل این کارها را بدانید تا بهتر اهمیت ورودی گوگل متوجه شوید.

برای خواندن ادامه مطلب راه های افزایش ورودی گوگل و بهبود کسب و کار به این لینک مراجعه کنید.

https://www.isna.ir/news/1400120403208/راه-های-افزایش-ورودی-گوگل-و-بهبود-کسب-و-کار

+ نوشته شده در  يکشنبه 24 مهر 1401ساعت 16:25  توسط سلکتک  برچسب ها: افزایش ورودی,ورودی گوگل,بهبود کسب و کار,

داده های جدید یوتیوب برای ویدیوهای آموزشی

داده های جدید یوتیوب برای ویدیوهای آموزشی که به زبان انگلیسی هستند را معرفی می کند و برای بهینه سازی ویدیوها درجستجوی یوتیوب استفاده می شود

کانال هایی که ویدیو آموزشی به زبان انگلیسی ایجاد می کننده، اکنون می توانند به کمک داده های اضافی تر ویدیو را برای سرچ یوتیوب بهینه تر کنند.

این به‌روزرسانی در طول جمع‌بندی اخبار هفتگی YouTube اعلام شد که شامل تعدادی تغییرات کوچکتر برای صاححبان کانال ها است.

قصد داریم شما را با این بروزرسانی یوتیوب برای ویدیوآموزشی آشنا کنیم.

 

#یوتیوب 

#ویدیوهای_آموزشی

 

https://selectak.com/blog/Miscellaneous-content/New-YouTube-data-for-educational-videos

 

+ نوشته شده در  سه شنبه 19 مهر 1401ساعت 12:48  توسط سلکتک  برچسب ها: یوتیوب,ویدیوهای آموزشی,

نحوه استفاده از مخاطبان در تبلیغات گوگل

نحوه استفاده از مخاطبان در تبلیغات گوگل یک امر مهم است، چرا که باید بتوانید نحوه استفاده از آن ها را در کمپین تبلیغاتی خود را بدانید.

منظور از مخاطبان در رسانه های پولی چیست؟ قصد داریم اصول اولیه مشخص سازی مخاطبان در تبلیغات گوگل و نحوه استفاده از آنها را در کمپین های خود بیاموزید.

پس از پایان این مطلب می‌توانید به سوالات زیر پاسخ دهید.

  • مخاطبان شما در تبلیغ گوگل چه کسانی هستند؟
  • چگونه از آنها استفاده کنم؟
  • چه زمانی باید استراتژی برای استفاده از مخاطب خود را تنظیم کنید؟

برای خواندن مقاله استفاده از مخاطبان در تبلیغات گوگل به این لینک مراجعه کنید.

 

#تبلیغات_گوگل

#ادوردز

#بازدیدکنندگان_وب_سایت

#Google_Ads

 

https://selectak.com/blog/Google-ads/How-use-audience-Google-ads

+ نوشته شده در  سه شنبه 19 مهر 1401ساعت 12:34  توسط سلکتک  برچسب ها: تبلیغات گوگل,ادوردز,بازدیدکنندگان وب سایت,Google Ads,

آسیب پذیری پلاگین ACF در وردپرس مشکل ساز شد

آسیب پذیری پلاگین ACF در وردپرس مشکل ساز شد و این مشکل یک باگ از نوع  بررسی نکردن اجازه دسترسی شناسایی شد که باعث بروز مشکلاتی در سایت وردپرسی می شود

افزونه وردپرسی Advanced Custom Fields دچار یک باگ Missing Authorization  شده است که به مهاجم اجازه می دهد بدونه مجوز دسترسی اطلاعات پایگاه داده را مشاهده کند.

این نوع آسیب‌پذیری به مهاجم اجازه می‌دهد تا در سطوحی به سایت دسترسی پیدا کند که معمولاً محدود به کاربران دارای امتیازات مدیریت است.

افزونه ACF WordPress یک ابزار توسعه برای طراح سایت وردپرسی محبوب است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا فیلدهای سفارشی را به صفحه ویرایش اضافه کنند و همچنین بخش ها را برای کاربران، پست ها، رسانه ها و سایر قسمت ها سفارشی و اختصاصی کنند.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با باگ این افزونه وردپرسی توضیح دهیم.

 

#آسیب_پذیری_پلاگین_ACF

#وردپرس

#Advanced_Custom_Fields

 

https://selectak.com/blog/Miscellaneous-content/ACF-Wordpress-Plugin

+ نوشته شده در  دوشنبه 18 مهر 1401ساعت 12:24  توسط سلکتک  برچسب ها: آسیب پذیری پلاگین ACF,وردپرس,Advanced Custom Fields,

اضافه شدن اطلاعات بیشتر از سرچ کنسول به گوگل دیتا استودیو

با توجه به‌روزرسانی Google Data Studio ، می‌توان اطلاعات بیشتری از سرچ کنسول به آن وارد کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد که به اطلاعات آماری بیشتری دسترسی داشته باشند.

حال که اطلاعات بیشتری از سرچ کنسول به Data Studio Google اضافه شد، رابط Search Console شامل داده‌هایی برای ترافیک Discover و Google News است، که به آن اضافه شده است.

در این صورت می‌توانید قسمت بیشتری از داده‌های سرچ کنسول را به Google گوگل دیتا استودیو وارد کنید.

همچنین همراه با این به‌روزرسانی، یک الگوی استفاده از داشبورد به اشتراک گذاشته می‌شود که می‌توانید از آن در Data Studio برای جابه‌جایی بین ویژگی‌های مختلف سرچ کنسول ، انواع داده، دستگاه‌ها و موارد دیگر استفاده کنید.

با استفاده از این قابلیت های جدیدی که گوگل در اختیار شما می‌گذارد، به سئو و بهینه سازی سایت خود کمک کنید. همچنین با بکارگیری ابزار سئو سلکتک و استفاده از ابزارهای متنوع ما، برای رشد و بهبود جایگاه سایت خود در گوگل از رقبای خود یک قدم جلوتر باشید.

 

#گوگل_دیتا_استودیو

#سرچ_کنسول

#Search_Console

#Google_Data_Studio

 

https://selectak.com/blog/seo/New-update-Google-Data-Studio-for-search-console

 

+ نوشته شده در  دوشنبه 18 مهر 1401ساعت 12:14  توسط سلکتک  برچسب ها: گوگل دیتا استودیو,سرچ کنسول,Search Console,Google Data Studio,

کسب درآمد از یوتیوب

کسب درآمد از طریق یوتیوب یک راه جذاب برای فعالان در این زمینه است، اما حالا یوتیوب خبر دیگری را منتشر کرده است!

به زودی قابلیت های جدید و راه‌های بیشتری برای کسب درآمد از یوتیوب و کسب درآمد از همه فرمت‌های ویدیویی به صاحبان کانال ها ارائه می‌شود.

قابلیت های جدید و راه های جدید کسب درآمد از یوتیوب که توسط این پلتفرم ویدیویی معرفی شده که باعث افزایش محبوبیت آن در بین کاربران فضای مجازی شده است.

با سلکتک همراه باشید تا از آخرین بروزرسانی های یوتیوب باخبر باشید. همچنین با استفاده از خدمات سلکتک همچون خرید سابسکرایب یوتیوب می‌توانید به بهبود و رشد کانال خود کمک فراوانی کنید.

 

#کسب_درآمد_از_یوتیوب

#ویژگی_های_جدید_YouTube

#YouTube_Shorts

#YouTube_Live

 

https://selectak.com/blog/Digital-Marketing/New-Ways-to-Make-Money-YouTube

 

+ نوشته شده در  شنبه 16 مهر 1401ساعت 13:24  توسط سلکتک  برچسب ها: کسب درآمد از یوتیوب,ویژگی های جدید YouTube,YouTube Shorts,YouTube Live,

اهمیت انتخاب کلمه کلیدی برای ویدیو تبلیغات آپارات

کلمات کلیدی ویدیو در اصل عبارات و یا کلمه ای است که در توضیحات و سرتیتر یک ویدیو قرا می‌دهید تا بتواند در خلاصه ترین حالت یک چکیده ای از ویدیو را به بیننده منتقل کنید.

برای اینکه در کانال آپارات خود بهترین بازخورد را داشته باشید، باید بتوانید ویدیوهای خود را به بهترین شکل قرار دهید تا در حالت های مختلف بیشترین تعداد بازدیدکننده را دریافت کنید.

تبلیغات در آپارات نیز یکی از قابلیت های جذاب این پلتفرم است که باید برای انجام آن بتوانید یک ویدیو را با رعایت اصول و قواعد آن قرار دهید.

نحوه انتخاب کلمات کلیدی برای ویدیو آپارات یک مساله تاثیر گذار برای موفقیت در تبلیغات و بیشتر دیده شدن کانال شماست و در رشد کسب و کار شما موثر است.

با توجه به اهمیت آپارات مسلما شما نیاز به افزایش بازدید ویدیو اپارات دارید که می توانید از خدمات سلکتک نیز استفده کنید.

 

#کلمات_کلیدی_در_ویدیو_آپارات

#انتخاب_کلمه_کلیدی_برای_ویدیو

#تبلیغات_ویدیویی_اپارات

#تبلیغات_آپارات

 

https://selectak.com/blog/Digital-Marketing/Keywords-video-ads-aparat


3 راه متداول هک اکانت اینستاگرام و راه های مقابله با آن

آیا مشکوک هستید که هکرها به حساب اینستاگرام شما دسترسی پیدا کرده اند؟ شما باید بدانید که در صورت هک شدن اکانت اینستاگرام چه کاری باید انجام دهید.

3 اقدام مهم که در هنگام هک شدن اکانت اینستاگرام باید انجام دهید را به صورت کامل به شما توضیح می‌دهیم تا در صورت بروز مشکل سریعا آن را رفع کنید.

برای خواندن ادامه مقاله 3 اقدام مهم در هنگام هک شدن اکانت اینستاگرام به بلاگ سلکتک مراجعه کنید.

 

#هک_شدن_اکانت_اینستاگرام

#جلوگیری_از_هک_اینستاگرام

#احراز_هویت_دو_مرحله_ای_اینستاگرام

 

https://selectak.com/blog/Miscellaneous-content/Important-step-when-hacking-Instagram

+ نوشته شده در  سه شنبه 12 مهر 1401ساعت 14:17  توسط سلکتک  برچسب ها: هک شدن اکانت اینستاگرام,جلوگیری از هک شدن اینستاگرام,احراز هویت دو مرحله ای اینستاگرام,

حداکثر عملکرد کمپین جایگزین خرید هوشمند و محلی شد

حداکثر عملکرد(Performance Max) کمپین تبلیغ گوگل جایگزین خرید هوشمند(Smart Shopping) و محلی(Local) شد که این بروزرسانی در آوریل 2022 ارائه خواهد شد.

کمپین های Performance Max برای اولین بار در نوامبر 2021 ارائه شد.

پس از راه اندازی موفقیت آمیز،Performance Max  به زودی به تنها نوع کمپین برای مشاغلی تبدیل خواهد شد که کمپین های خرید هوشمند و کمپین های محلی را اجرا می کنند.

گوگل در ماه های اخیر پنل مدیریتی ادوردز را نیز تغییراتی داده که می‌توانید آنها را در مطلب تغییرات جدید پنل ادوردز نسبت به پنل قبلی مطالعه کنید.

حال می‌خواهیم این بروزرسانی جذاب گوگل ادز را کامل تر بررسی کنیم.

 

Performance_Max#

#حداکثر_عملکرد_کمپین

#گوگل_ادز

 

https://selectak.com/blog/Google-ads/Performance-Max-Smart-Shopping

+ نوشته شده در  سه شنبه 12 مهر 1401ساعت 14:08  توسط سلکتک  برچسب ها: Performance Max,حداکثر عملکرد کمپین,گوگل ادز,

مشکلات ایندکسینگ گوگل

طبق گزارشات گوگل در طول ایندکس کردن صفحات یک وب‌سایت ممکن است به مشکل بخورید که دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. باید دلیل خطاهای به وجود آمده را درک کنید و شروع به رفع آن‌ها کنید.

اخیر مشکلات ایندکس شدن صفحات در گوگل کابوس هر سئو کار است و ما قصد داریم در رابطه با آن و نحوه گزارش صفحات ایندکس نشده در سرچ کنسول را در این محتوا آموزش دهیم

خطاهای ریدایزکتی و یا همان تغییر مسیر یکی از دلایل بوجود آمدن مشکل در ایندکس کردن و نمایه سازی صفحات سایت است.

با سلکتک همراه باشید تا بهتر در رابطه با این خطا آشنا بشوید و از بروز مشکلات این چنینی در سایت خود جلوگیری کنید.

برای خواندن ادامه مطلب مشکلات ایندکس شدن صفحات به لینک زیر در بلاگ سلکتک مراجعه کنید.

 

#مشکلات_ایندکسینگ_گوگل

#مشکل_ایندکس_شدن_صفحات_در_گوگل

#خطای_ریدایرکتی

#خطاهای_تغییر_آدرس

#سرچ_کنسول_گوگل

 

https://selectak.com/blog/seo/Problems-indexing-in-Google